קידום אתרים
בניית אתרים
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
קורס קידום אתרים
פרסום באינטרנט
אודות
צור קשר
   


פרסום באינטרנט

 

כאשר מדובר על פרסום באינטרנט אפשר תמיד להעביר את הטיפול בתקציב למשרד פרסום. בין אם זה משרד פרסום גדול המטפל בכל סוגי המדיה ובין אם זה משרד פרסום באינטרנט (אינטראקטיב) העוסק אך ורק במדיה האינטרנטית, יש כיום עשרות אופציות לפרסום ברשת האינטרנט. עבור מי שיש לו את התקציב הגדול ויכול להרשות לעצמו לגשת למשרד פרסום נקדיש מאמר אחר בהזדמנות - מאמר זה מוקדש לחברות קטנות ובינוניות ואף לחברות חדשות אשר לא יכולות להרשות לעצמן לפנות אל משרדי פרסום מובילים וצריכות למצוא פתרונות של פרסום יצירתי בתקציב זעום. פרסום באינטרנט הוא הפתרון הראשון והיחידי של פרסום בתקציב נמוך ואף של פרסום בחינם ולהלן הטיפים החשובים ביותר בתחום של פרסום באינטרנט עבור המפרסמים החדשים.


פרסום באינטרנט - אל תתביישו לנהל משא ומתן:

כאשר מתקשרים לתחנת רדיו מכובדת ומברריםלגבי תשדיר של חצי דקה בשעה מסויימת וביום מסויים, מנהל מכירות שטחי פרסום של הערוץ יוציא מכירון מהמגירה וידקלם לכם בעל פה את התעריפים המדוייקים עבור כל משבצת פרסום. לא ששם אין מקום לניהול משא ומתן אבל כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - יש המון מקום לניהול משא ומתן.

 

בעוד תחנת רדיו תשרוד ואף תסתדר יפה גם ללא הפרסומת שלכם, בעיקר ערוצים הנהנים מתמיכת משרד התקשורת, בעלי אתרי אינטרנט רועבים לפרסום. הם צריכים אתרם יותר ממש שאתם צריכים אותם. בעלי אתרים בונים על המודל של כמה שיותר מפרסמים בתוך שטח האתר כי האתר פתוח לגולשים בחינם ויש להם הוצאות חד פעמיות על בניית אתרים ושדרוגים וכן הוצאות שוטפות על תחזוקת אתרים ואחסון אתרים עלשרתים. פרסום זה המודל היחידי שמכניס להם כסף ולכן - אתם יכולים להגיע איתם לעמק השווה על פי התנאים שלכם אם רק תזכרו שהם, בעלי האתרים, זקוקים לכם המפרסמים יותר ממה שאתם זקוקים להם.


פרסום באינטרנט - אל תפחדו לדרוש מודל PPC או מודל אחר בסגנון:

פרסום באינטרנט לא חייב להתקיים על בסיס תשלום עבור שטחי פרסום לפי תעריף קבוע מראש לבאנר. אם אתר מציע לכם פרסום באינטרנט תמורת מחיר שנראה לכם ממש סביר ואתם יודעים שקהל היעד של המוצר או השירות נמצא שם ובאם אכן תפרסמו תמורת התעריף המדובר תגרפו רווחים אז שווה לכם לקנות את שטח הפרסום אבל במקרים רבים קיים אלמנט של חוסר וודאות ואף סיכון בעיקר אם מדובר על פרסום באינטרנט באתר חדש, פרסום מוצר חדש או פנייה לקהל יעד חדש - כאן כבר לא כדאי לקחת סיכון.

 

במקרה כזה עדיף לדרוש מודל של תשלום לפי הקלקות היינו PPC בו אתם משלמים לבעל האתר סכום קבוע מראש על כל פעם שגולש מתעניין בקמפיין כלומר מקיש עליו באמצעות העכבר. יש כן מודל של תשלום תמורת תוצאות מוכחות.


פרסום באינטרנט - אל תהססו, תנצלו כל אפשרות של פרסום באינטרנט באמצעות מדיות חברתיות:

אל תחששו ואל תהססו להפוך כל מדיה חברתית כולל בלוגים, פורומים ואף את האופציה להגיב באמצעות טוק בקים לעוד ערוץ של פרסום באינטרנט לטובתכם.