קידום אתרים
בניית אתרים
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
קורס קידום אתרים
פרסום באינטרנט
אודות
צור קשר
   


שיווק באינטרנט 5 כללי הזהב

 

מיליוני חברות בארץ ובעולם כבר הבינו מזמן את היתרונות הרבים הטמונים בשיטת שיווק באינטרנט. לא משנה אם מדובר על ארגון חברתי, תנועה פוליטית, חברה מסחרית או חברה שמעניקה שירותים מכל סוג שהוא - שיווק באינטרנט הוא הדרך לפרוץ את תודעת הקהל כי כולם נמצאים באינטרנט. שיווק באינטרנט מוכיח את עצמו יותר ויתר כשיטת שיווק אפקטיבית, זולה יחסית, המניבה תוצאות מידיות והכי חשוב - שיטת שיווק המניבה תוצאות חיוביות העומדות ביעדים גם ביעדים הגבוהים ביותר של מנהלי שיווק שאפתניים. אז מה הם חמשת כללי הזהב של שיווק באינטרנט לשיווק נכון, אפקטיבי ומיידי?

 

שיווק באינטרנט חייב להיות ממוקד:

באינטרנט יש  אמנם מיליוני גולשים אבל חשוב לדעתולהבין כי הם לא נמצאים באותו אתר בדיוק. היתרון של האינטרנט הוא בכך שזהו כלי מפולח ובו ניתן למצוא קהלי יעד שונים (מגילאים שונים, אזורים גיאוגרפיים שונים, תחומי עיסוק שונים ועוד), כל קבוצה באתר המתאים לה מבחינת תחומי העיסוק. שיווק ממוקד הוא שיווק יעיל.


שיווק באינטרנט חייב להניע לפעולה:

אינטרנט הוא כלי אינטראקטיבי וחשוב לדעת כי מסרים נכונים הם מסרים שמובילים לתוצאות. כאשר אתם מעבירים מסר משכנע בתשדיר רדיו האדם שיושב באוטו (בפקק) לא יכול לעשות דבר בכדי לקדם את עצמו בהמשךלמסר שקיבל. אם לדוגמה אדם מאזים לפרסומת של חברת משקאות או של מכשיר גולוח חדשני, וממש מתחשק לו, אבל הוא תקוע בפקק -  הוא לא יכול להגיב מיידית למסר. כאשר מדובר על שיווק באינטרנט - הגולש כן יכול לבצע רכישה או הזמנה ו/או הרשמה במקום. לכן שיווק באינטרנט חייב להיות שיווק אגרסיבי המניע פלעולה מיידית.


שיווק באינטרנט חייב להתמקד במסר שיווקי מרכזי:

אינטרנט כפי שצויין תחילה הוא כלי אינראקטיבי. האינטרנט הוא דינאמי, הוא מהיר, הגולשים הם מהירים. הם לא קוראים בשקיקה מידע כמו שקוראים ספר או מאמר בעיתון - הם גולשים תרתי משמע. לכן, שיווק באינטרנט חייב להיות ממוקד, ישיר, מרוכז סביב מסר שיווקי עיקרי, בלי להתחכם, בלי לסבך... קצר ולעניין. אין לכם הרבה זמן, הגולשים שלכם ממהרים לאתרים אחרים ולגרויים חדשים. ככל שתבנו מסר יותר קצר ויותר קולע ככה הסיכוי להגיע לתוצאות מידיות גדול יותר.


שיווק באינטרנט חייב ללכת בד בבד עם שיווק במדיות האחרות:

שיווק באינטרנט חייב להיות חלק ממיתוג של חברה, מוצר או שירות. יש לנסות להתאים את המסר המילולי וכמובן לנסות להתאים את הויז'ואל (לוגואים, תמונות וכו'), עד כמה שניתן, לשאר הקמפיינים אשר אליהם הגולשים חשופים במדיות האחרות בכדי ליצור מסר אחד וזכיר. אל תבלבלו את הגולשים ואל תנסו להפתיע אותם, הם נחשפים לאלפי מסרים אחרים ביום - המטרה היא ליצור להם תמונה כמה שיותר שלמה.


שיווק באינטרנט חייב להשען על שיתופי פעולה נרחבים:

אל תחשבו על שיווק באינטרנט כעל שיווק באתר הבית של החברה וזהו. סה-טו. גם אם מדובר על אתרחברה מקודם ובו אלפי גולשים חדשים מידי יום. שיווק באינטרנט חייב להיות שיווק החולש על כל מיני אתרים מקבילים, רשתות חברתיות, פורטלים המכסים את התחום ועוד. אל תשארו במשבצת המצומצמת שלכם - תתרחבו.